2012.12.30.
16:22

Évértékelő

love-candles-300x186.jpgMost már közel fél éve beindítottam egy blogot, ami ez egészséges táplálkozásról, finom receptekről, válogatott, független információkról, apró trükkökről, tippekről, szokásokról, harmóniáról és boldogságról szeretne szólni. Azt kívánom, hogy aki csatlakozik hozzánk, az mosolyt, könnyedséget és kedvességet érezzen közöttünk.

Számomra ez a hobbi, az élet, a cél és a harmónia. Amit itt olvashattok, az átszövi minden napomat és gondolatomat. Én így érzem magam egészségesnek és teljesnek. Semmi sem teher számomra, csak új rutinná vált szokások jellemzik a hétköznapjaimat.

Sok gondolkodás után úgy döntöttem ’’bevallom’’ nektek, pontosan hogyan is étkezem, milyen elveket követek táplálkozásomban és mindezt hogyan valósítom meg. Azt hittem, ez majd jól ’’kiveri a biztosítékot’’, de a legeslegnagyobb meglepetésemre, biztatást és kedvességet kaptam tőletek. Ez arra bátorított engem, hogy nyugodtan lehetek előttetek őszinte és nyílt, és ezt köszönöm mindenkinek, nincsen jobb érzés ennél.

Habár én mindig megosztom veletek a saját alapelveimet és szokásaimat, egy percre se várom senkitől azt, hogy ezt kőbe vésett írásnak tekintse, mindenben egyetértsen velem, és kövessen engem szóról szóra. Az én meggyőződéseimet ismeritek, ugyanakkor én is tudom azt, hogy ahány ember, annyi vélemény. Épp ezért, én biztosan nem leszek az, aki bárkit is elítél, mert imádja a csirkehusit, nem tud lemondani a sajtokról vagy, mert nem szereti a tofut.

A célom az, hogy minden nyitott érdeklődő esetében annyi egészséges, új szokást vigyek a mindennapokba, amennyit te szeretnél megvalósítani, amire hajlandó vagy, és ami számodra nem ütközik korlátokba. Ha ez mindössze annyit jelent, hogy holnaptól inkább mézet használsz fehér cukor helyett, vagy a napi öt kávédat egyre csökkented, esetleg lecseréled a tehéntejet valamilyen növényi változatra, akkor máris megérte. Sokat tettél, és mindent csak lépésről lépésre! Ez a lényeg! Nem a tökéletesség, hisz olyan úgy sincs! Apró lépések és szokások fognak mindenkit elvezetni egy olyan életmód felé, amiben hisz, amit kényelmesen követni tud, és ami számára eredményesen működik.

Én mindössze annyit javasolok mindenkinek, hogy étrendjében lehetőség szerint a növényi táplálékok legyenek túlsúlyban, kerüljétek a mesterséges adalékanyagokkal dúsított, feldolgozott élelmiszereket, finomított szénhidrátokat, a sok telitett zsírt, koleszterint, és fogyasszatok sok természetes, címkézetlen, feldolgozatlan ételt. Szeretném, ha szép lassan rájönnél, hogy nem is olyan nagy ördöngösség egy kis előretervezéssel gyors, de egészséges ételeket elkészíteni, és megéreznéd a hazai főzésben rejlő örömöket, illatokat és ízeket.

Imádom olvasni a pozitív leveleiteket és történeteiket, amik mosolyt, sőt néha még örömkönnyeket és libabőrt is okoznak nekem! Én elmondom nektek, hogy én ki vagyok, és megosztom veletek azt, ami belőlem jön. Habár többen vagytok közöttünk, akiket személyesen nem ismerek, mégis úgy érzem, mindenkit ismerek. Nagyjából be tudom tájolni, hogy ki mikor csatlakozott, mi az ízlése, milyen típusú recepteket, bejegyzéseket kedvel. Szóval ismerlek én is téged! Te is engem! Itt mi együtt eszünk, iszunk, tornázunk és csacsogunk mindenféléről! Mindezt boldogan, kedvesen, mosolygósan! Nincs is jobb ennél!

Ha velünk vagy, remélem örömöt, boldogságot, egyensúlyt, szeretetet és egészséget érzel közöttünk! Én ezt szeretném adni magamból nektek!

Boldogságos, egészséges, kiegyensúlyozott és vadonatúj 2013-at kívánok nektek! Minden év újat hoz, izgatottan várom ezt is!

Köszönöm nektek, hogy itt vagytok! Szeretetet és harmóniát küldök nektek, ahogyan én is ezt kapom tőletek!

Szólj hozzá!

Címkék: én titkok

A bejegyzés trackback címe:

https://eddmagad.blog.hu/api/trackback/id/tr164987957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása