2012.10.15.
20:21

Instant zöldségleves

DSC_0039.jpgÉletmentő vacsora lehet egy hosszú nap után. Szerencsére a hétvégi levesből megmaradt egy kicsi, aminek ma este nagyon örültem. Tegnap, vasárnap lévén valami meleg levesen járt az eszem egész nap. Ráadásul csicseriborsó-főzésből maradt ki egy kis alaplé, aminek így nagy hasznát vettem. Meglepően jó kis levest sikerült összehoznom, persze csak a befektetett energiához és időhöz viszonyítva. Össz-vissz 15 perc alatt kész lett, és még a mélyhűtőt is sikerült hasznosan kiürítenem vele! :)

 

Instant zöldségleves

1 db vöröshagyma

Alaplé v. víz

Fagyasztott zöldségek (Bármilyen, ami a mélyhűtődben lapul. Én ma zöldborsót, kukoricát, bébi répát, zöldbabot, brokkolit, karfiolt és egy szelet sütőtököt is találtam.)

Sűrített paradicsom

Mustár (Alnatura, DM)

Só, bors

Őrölt kömény

Gyömbér

Fokhagyma granulátum

Cayenne bors v. chili (valami csípősre és melegre vágytam)

Kakukkfű (bármilyen zöldfűszer)

 

Lépések:

1. Szeleteld fel a hagymát és vízen párold meg.

2. Majd add a lábasba a fagyasztott zöldségeket és öntsd fel alaplével vagy vízzel.

3. Fűszerezd meg és főzd magas lángon pár percig. (Ne főzd túl a zöldségeket, maradjanak roppanósak.)

4. Ha minden kellően átpuhult, tegyél hozzá pár evőkanál sűrített paradicsomot és egy kis mustárt. (Én ekkor tettem bele a felszeletelt, előre megsült sütőtököt is.)

5. Sózd és fűszerezd még, ha szükséges, és ezzel el is készült.

6. Ne felejts el a végén beleszórni 2 evőkanál őrölt lenmagot, hogy ezzel is meglegyen a napi Omega 3!

Szólj hozzá!

Címkék: leves receptek

A bejegyzés trackback címe:

https://eddmagad.blog.hu/api/trackback/id/tr244849432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása