2012.09.19.
18:20

Salsa a la Armita

DSC_0019.JPGItt a kedvenc salsa receptem! Nem csak, mert imádom az édes, gyümölcsös, de sós és egyben fűszeres ízkombinációkat, hanem mert ehhez fincsi snack-hez nagyon jó emlékek is társulnak. Mikor az egész család bajban van azzal kapcsolatban, hogy mit is készítsen a ’’speciális’’ étrendet folytató családtagoknak, akkor a barátom unokatestvére kérés nélkül feltalálja magát és meglep bennünket egy szombat délutáni látogatáskor ezzel a szuperkreatív salsával. Annyira ízlett, hogy megkérdeztem, hogyan csinálta, kicsit magamra formáltam, és mostanában heti egyszer biztosan el is készítem otthon.

 

Salsa a la Armita

Kb. 2-3 adag

1 mangó (használhatsz helyette 3-4 db őszibarackot vagy fél ananászt is, így egész évben szezontól függetlenül, mindig elkészíthető)

1 avokádó

Kb. 250 gramm paradicsom (én általában koktélparadicsomot használok)

1 lilahagyma (vagy 3-4 újhagyma)

1 teáskanál őrölt gyömbér (kinek van otthon mindig friss gyömbére…)

1 citrom vagy lime leve

Só, bors, chili v cayenne bors

Friss bazsalikom, menta, petrezselyem (opcionális)

 

Darabold össze a mangót (barackot v. ananászt), avokádót, lilahagymát, paradicsomot minél apróbb darabokra, és tedd őket egy nagy tálba. (Főleg a hagymát darabold minél apróbbra.) Locsold meg az egészet a citrom vagy lime levével, add hozzá a gyömbért, sót, borsot, chilit ízlés szerint és a friss zöld fűszereket, ha használsz.

Ha türelmes vagy és hagyod az egészet a hűtőben kb. 20 percre állni, akkor még jobb lesz!

Én DM-ben vagy Rossmann-ban kapható szezámos tönköly chips-el szoktam enni (Alnatura Dinkel Kräcker Sesam / Ener Bio Dinkel-Vollkorn-Cracker mit Sesam), így a legfinomabb szerintem!

Szólj hozzá!

Címkék: receptek előétel uzsonna

A bejegyzés trackback címe:

https://eddmagad.blog.hu/api/trackback/id/tr704788683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása