2013.04.28.
21:09

Palacsinta

photo-18.jpgOlajmentes, cukormentes, laktózmentes és koleszterin-free palacsinták teljes lisztből.

2 adag/6 db

1 pohar teljes tönkölyliszt

1 tk sütőpor (mivel én foszfátmenteset használok, igy teszek bele 1 ek-t is, hogy jó magasak legyenek)

1/8 tk só

1 pohár növényi tej

1/2 tk fahéj/mézeskalács fűszer, csipet szerecsendió (opcionális)

1 ek kókuszcukor v. méz v. 2 ek nyírfacukor (opcionális, én nem szoktam használni, mert rengeteg gyümölcsöt halmozok rá és pici juharsziruppal meglocsolom a végen)

Keverd ki a tésztát kézi habverővel, hagyd 10 percet pihenni (vagy ne...én nem mindig szoktam :)).

Kb. 1/4 pohárnyi mennyiségeket csurgass forró, tapadásmentes serpenyőbe (olaj nélkül!), és süsd mindkét oldalát aranybarnává.

Tálald rengeteg gyümölccsel, pici juharsziruppal, esetleg vegán natúr joghurttal vagy kesu tejszínnel lecsurgatva és fahéjjal meghintve.

Legjobb hétvégi késői reggeli! :)

(Fagyasztani tökéletesen lehet!)

Szólj hozzá!

Címkék: reggeli receptek édesség desszert

A bejegyzés trackback címe:

https://eddmagad.blog.hu/api/trackback/id/tr965251625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása